!!! Aktuálně skladem přes 800 ks helem !!!

Úvodní stránka Záruka a reklamace

Záruční podmínky a reklamace

Záruční podmínky

Na výrobky poskytujeme zákonnou záruční dobu (2 roky), pokud není stanovena delší. Záruční doba počíná běžet dnem prodeje výrobku kupujícímu a je vyznačena na záručním listu a prodejním dokladu.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé použitím v rozporu s návodem k obsluze, na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.)

Jak reklamovat zboží

Každou reklamaci řešíme individuálně dle aktuální situace. Proto doporučujeme, abyste nás před uplatněním reklamace nejprve kontaktovali telefonicky nebo emailem.

Přímo Vám řekneme jak případnou reklamaci provést, případně se pokusíme ji okamžitě vyřešit (např. zasláním náhradního dílu).

Reklamace zboží se řídí platnou právní úpravou - zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

Odevzdání helmy do servisu

Před odevzdáním své helmy do servisu prosíme o vyčištění a vyprání interiéru.

Děkujeme za pochopení :)

 

 

 

Prodejna

GS PARK Racing
Bělohorská 77
169 00 Praha 6

Po - Pá: 9-18h (déle po tel. dohodě)
So - Ne: po telefonické dohodě

Zobrazit na mapě

Kontakty

+420 603 947 111

info@gspark.cz

EN DE

vytvořilo intencio